Продвижение бизнес-объекта

НАШ СЕРВИС

Лишь внимательно изучив вашу идею, ваш продукт, лишь проведя серию маркетинговых исследований, проанализировав ситуацию на рынке ваших услуг, мы составим для вас бизнес-предложение по продвижению Вашего продукта. И предложим наиболее эргономический способ, конечно же, опираясь на предоставленный вами бюджет. Индивидуальные технологии.

Для того, чтобы мы могли составить маркетинг-предложение, попросим заполнить Вас форму брифа.

Бриф

Для ускорения работы над Вашим проектом просим скачать бриф и выслать его в заполненном виде (в любом формате - MS Word, MS Excel, встроенным в тело письма) на e-mail: bisregistrator@gmail.com

Просим Вас ответственно подойти к заполнению данного брифа, т.к. чем полнее Вы предоставите информацию, тем качественнее мы сможем подготовить предложение.
(Если у Вас возникнут сложности при заполнении брифа, просим обращаться к нам за помощью, при этом оставив непонятные для вас колонки брифа незаполненными и (или) составить описание своими словами).

- Клиент*
- Продукт/услуга*
- Адрес веб-сайта (головной, если существует)
- Цели рекламной кампании*
- Регион таргетирования рекламы
пример: Украина
- Целевая аудитория
(пол, возраст, доход)
- Формат рекламных материалов:
Баннерная реклама
Контекстная/Поисковая реклама
Онлайн PR
Брендинг
другое
- Период рекламной кампании
пример: 01/09/2008-01/11/2008
- Бюджет в у.е(с налогами)
- Рекламные материалы:
Необходима ли разработка рекламных материалов:
Блог
промостраница
баннера
другое
- Оптимизация
Оптимизация сайта под поисковые системы
- Комментарии:
-Контактное лицо
-Имя, фамилия*
-Телефон/факс
-Адрес
-E-mail*
-ICQ/IM


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

среда, 27 августа 2008 г.

По контенту і реклама






Обсяг реклами у засобах масової інформації зріс на 40%. Торік прибуток від неї становив понад 400 млн. доларів, розповідає медіа-експерт C. Чернявський. Трійку лідерів за прибутками очолюють журнали. Дохід жіночих - близько 43 млн доларів, бізнесових - 35.


Автомобільна періодика отримує рекламні дивіденди в розмірі 24 млн. Головними факторами зростання ринку реклами, на думку експертів, є укрупнення медіа-холдингів та медіа-інфляція у 25%. А також формування нових видавничих проектів - насамперед, ділових і розважальних.


Українські ділові канали поки що програють поруч з пресою та інтернетом у боротьбі за бізнес-аудиторію. Причина росту - вони не інформують про те, що сьогодні по-справжньому цікавить бізнесменів.


Протягом останніх кількох років на українському телебаченні спостерігаються марні спроби залучити бізнес-аудиторію
.


На сьогодні таких каналів, щонайменше, 2 - «Перший діловий» і UBC. При цьому з'являється інформація ще про кілька каналів, які орієнтуються на бізнес-глядача.


Інтерес інвесторів до цього сегменту легко пояснюється, адже він дозволяє вийти на досить привабливу для рекламодавців аудиторію, витративши при цьому порівняно невеликі гроші ($0,5-3 млн
., залежно від рівня проекту.).


Тим часом черги рекламодавців, які бажають розмістити свої матеріали на ділових каналах, поки що не спостерігається.


Медіаредактор агентства Nostra Communication Р. Костенко говорить, що на сьогоднішній день рекламодавці мають ряд претензій до ділових каналів.


«На практиці телевізійні бізнес-проекти не можуть запропонувати свого глядача, якого не можна було б піймати на інших каналах. У підсумку як рекламний носій українські ділові конкурують з інтернетом», - говорить Костенко.


Невміння вийти на свою аудиторію вважає головною проблемою ділового телебачення і О. Сидоренко, представник компанії ESGroup.


На її думку, головний контент ділових каналів - новини про бізнес, дуже важливі редакційна політика і стандарти подачі інформації у цих медіа.

«Необхідно враховувати той фактор, що глядач відрізняється високим рівнем освіти і добре обізнаний про основні тенденції розвитку економіки і бізнесу. Тому він легко відрізнить об'єктивний матеріал від недостовірної ангажованої інформації і втратить довіру до каналу, який намагається нагодувати його таким продуктом. І зрозуміло, що повернути лояльність йому в такому разі, буде, практично, неможливо», - упевнена Сидоренко.


Існує й інша проблему. Крім спеціалізованих ділових каналів, економічну інформацію сьогодні можна почерпнути з вузько профільних програм.


Наприклад, на «Першому діловому» виходить «Діловий мир», на «Ері» - «Ера бізнесу», на ICTV - «Ділові факти», на СТБ - «Бізнес плюс», на НТН - «Ціна питання», на 24 - «Економіка», на «5 каналі» - «Час економіки» і «Бізнес час».


Крім того, деякі канали запустили навіть спеціалізовані економічні проекти такі як «Рейтингова панорама», «Банкнота», «Аграрна країна».


Також можливості спеціалізованого телебачення обмежує і поки що незначне цифрове покриття в Україні (ділові канали транслюються за допомогою кабельного і супутникового віщанні).

Говорячи про перспективи розвитку ділового телебачення, А. Таранов, директор експертної групи «Квенді» вважає, що доля такого ефіру багато в чому залежить у нашій країні від фондового ринку і обсягу тієї оперативної, інтерактивної інформації, якого вимагатиме присутність на біржі.


(с) За матеріалами УаНет

Комментариев нет: