Продвижение бизнес-объекта

НАШ СЕРВИС

Лишь внимательно изучив вашу идею, ваш продукт, лишь проведя серию маркетинговых исследований, проанализировав ситуацию на рынке ваших услуг, мы составим для вас бизнес-предложение по продвижению Вашего продукта. И предложим наиболее эргономический способ, конечно же, опираясь на предоставленный вами бюджет. Индивидуальные технологии.

Для того, чтобы мы могли составить маркетинг-предложение, попросим заполнить Вас форму брифа.

Бриф

Для ускорения работы над Вашим проектом просим скачать бриф и выслать его в заполненном виде (в любом формате - MS Word, MS Excel, встроенным в тело письма) на e-mail: bisregistrator@gmail.com

Просим Вас ответственно подойти к заполнению данного брифа, т.к. чем полнее Вы предоставите информацию, тем качественнее мы сможем подготовить предложение.
(Если у Вас возникнут сложности при заполнении брифа, просим обращаться к нам за помощью, при этом оставив непонятные для вас колонки брифа незаполненными и (или) составить описание своими словами).

- Клиент*
- Продукт/услуга*
- Адрес веб-сайта (головной, если существует)
- Цели рекламной кампании*
- Регион таргетирования рекламы
пример: Украина
- Целевая аудитория
(пол, возраст, доход)
- Формат рекламных материалов:
Баннерная реклама
Контекстная/Поисковая реклама
Онлайн PR
Брендинг
другое
- Период рекламной кампании
пример: 01/09/2008-01/11/2008
- Бюджет в у.е(с налогами)
- Рекламные материалы:
Необходима ли разработка рекламных материалов:
Блог
промостраница
баннера
другое
- Оптимизация
Оптимизация сайта под поисковые системы
- Комментарии:
-Контактное лицо
-Имя, фамилия*
-Телефон/факс
-Адрес
-E-mail*
-ICQ/IM


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

пятница, 22 августа 2008 г.

Чистий прибуток американської Time Warner зменшився в I півріччі 2008 р. на 31%

Чистий прибуток американської Time Warner Inc., найбільшої в світі медіа компанії, знизився в I півріччі 2008 р. на 31% - до 1,56 млн дол. в порівнянні з 2,27 млрд дол., отриманими за аналогічний період роком раніше. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні фінансовому звіті компанії.

Виручка компанії за I півріччя 2008 р. збільшилася на 3% і склала 22,9 млрд дол. проти 22,16 млрд дол. роком раніше. Операційний прибуток за звітний квартал досяг 3,89 млрд дол. і виявився нижчим за аналогічний показник за I півріччя 2007 р., зафіксованого на відмітці 4,48 млрд дол., на 13%.

Чистий прибуток Time Warner Inc. знизився в II кварталі 2008 р. на 26% - до 792 млн дол. в порівнянні з 1,07 млрд дол., отриманими за аналогічний період роком раніше. Виручка збільшилася на 5% і склала 11,56 млрд дол. проти 10,98 млрд дол. роком раніше. Операційний прибуток за звітний квартал досяг 1,95 млрд дол. і виявився нижчим за аналогічний показник за II квартал 2007 р., зафіксованого на відмітці 1,94 млрд дол., на 1%.

За неофіційними даними, Time Warner Inc. має намір продати свій інтернет-підрозділ AOL або компанії Microsoft Corp., або Yahoo! Inc. За даними джерела, переговори про продаж підрозділу помітно активізувалися на початку липня. При цьому структура можливої операції поки не ясна, і, як повідомляли джерела раніше, у випадку злиття AOL з Yahoo! Time Warner може отримати пакет акцій пошукової системи, тоді як у разі укладення договору з Microsoft AOL буде продана за гроші.

Нагадаємо, що Time Warner Inc. проводить реструктуризацію, при якій планує отримати від свого підрозділу Time Warner Cable Inc. прибуток у вигляді дивідендів 9,3 млрд дол. Всього на виплату дивідендів Time Warner Cable, яка буде повністю відокремлена від Time Warner, направить 10,9 млрд дол. Завершення операції по реструктуризації намічене на IV квартал 2008 р. і залежить від отримання належних дозволів регулюючих органів.

Майбутнє ж усіх сучасних медіа – у віртуальному світі, впевнений президент «Гала Медіа Україна» Павло Шилько. За його словами, вже в найближчі півтора десятка років усі сьогочасні радіо- і телеканали перейдуть на мовлення в Інтернеті.

Саме таку форму для отримання звичної аудіовізуальної інформації вибере глядач. «Для нього це зручно - не потрібно підлаштовуватися під програми. Він зможе подивитися передачі, що цікавлять, тоді, коли захоче», - говорить П. Шилько.

На його думку, одна з країн, що володіють сьогодні величезним потенціалом в розвитку Інтернет радіо-телебачення – це Китай.

(C) Новинні стрічки УаНет

Комментариев нет: