Продвижение бизнес-объекта

НАШ СЕРВИС

Лишь внимательно изучив вашу идею, ваш продукт, лишь проведя серию маркетинговых исследований, проанализировав ситуацию на рынке ваших услуг, мы составим для вас бизнес-предложение по продвижению Вашего продукта. И предложим наиболее эргономический способ, конечно же, опираясь на предоставленный вами бюджет. Индивидуальные технологии.

Для того, чтобы мы могли составить маркетинг-предложение, попросим заполнить Вас форму брифа.

Бриф

Для ускорения работы над Вашим проектом просим скачать бриф и выслать его в заполненном виде (в любом формате - MS Word, MS Excel, встроенным в тело письма) на e-mail: bisregistrator@gmail.com

Просим Вас ответственно подойти к заполнению данного брифа, т.к. чем полнее Вы предоставите информацию, тем качественнее мы сможем подготовить предложение.
(Если у Вас возникнут сложности при заполнении брифа, просим обращаться к нам за помощью, при этом оставив непонятные для вас колонки брифа незаполненными и (или) составить описание своими словами).

- Клиент*
- Продукт/услуга*
- Адрес веб-сайта (головной, если существует)
- Цели рекламной кампании*
- Регион таргетирования рекламы
пример: Украина
- Целевая аудитория
(пол, возраст, доход)
- Формат рекламных материалов:
Баннерная реклама
Контекстная/Поисковая реклама
Онлайн PR
Брендинг
другое
- Период рекламной кампании
пример: 01/09/2008-01/11/2008
- Бюджет в у.е(с налогами)
- Рекламные материалы:
Необходима ли разработка рекламных материалов:
Блог
промостраница
баннера
другое
- Оптимизация
Оптимизация сайта под поисковые системы
- Комментарии:
-Контактное лицо
-Имя, фамилия*
-Телефон/факс
-Адрес
-E-mail*
-ICQ/IM


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

пятница, 25 июля 2008 г.

Як воно блогосферити українською? | частина перша


При згадуванні терміна "соціальна мережа" багатьом відразу спливають на думку такі проекти як Myspace і Facebook. Вони постійно на слуху, але зовсім не відбивають головної ідеї соціальних мереж, що складається в об'єднанні тематичних співтовариств. Такі співтовариства формуються навколо певної теми, так званої "raison d'etre", - стверджує Андерсон, головний редактор журналу Wired.

Іноді про складні речі можна розповісти надзвичайно простими словами. Саме це робить автор блогу SkellieWag просто і доступно розповідаючи про блогінг.

Якщо ви цікавитесь блогосферою, то, вочевидь, вам доводилося читати дуже і дуже багато як про сам процес ведення блогів, так і про всілякі хитрощі та принципи, які в теорії здатні зробити ваш блог успішним.

Ви читали про те, як залучити більше трафіку, отримати додаткових підписників, спонукати людей залишати коментарі, отримати додаткові посилання на ваш блог, просувати проект у соціальних мережах і т. п. і т. д.

Так це насправді, чи ні, можна судити тільки на власному прикладі спробувавши їх у дії.

Втім, більшість порад із «розумних» джерел можна скомпілювати у «кишеньковий» посібник, прочитання якого займе не більше десяти хвилин.

Нижче наведено короткий і дуже «інтенсивний» перелік порад для блогера. Брати їх на озброєння чи ні – вирішувати вам. Бо у списку трапляються доволі цінні і дієві поради, які і справді можуть покращити вашу блогерську діяльність. Поради умовно розділені на кілька сфер «впливу».

Насолоджуйтесь:

Як забезпечити «зростання» своєму проектові?

Займатися самопросуванням до тих пір, поки ваш блог не почне отримувати трафік без вашої допомоги. Після цього – створити щось таке, про що іншим людям хотітиметься говорити.

Спостерігати за тим, що подобається вашій ключові аудиторії і намагатись завжди їй це давати.

Як написати «популярний» пост?

Час, який ви тратите на написання поста, зазвичай важить набагато більше, ніж ваш талант. Намагайтесь «використовувати» вашу ідею якомога швидше (не відкладайте на потім).

Користуйтесь «форматуванням» тексту для того, щоб візуально підкреслити найважливіші ідеї та думки.

Попрацюйте над заголовком. Він повинен бути по-справжньому привабливим.

Завжди думайте про те, яку користь ваш пост принесе вашим читачам. Намагайтесь не писати «порожніх» постів.

Використовуйте цікаві та влучні зображення, щоб привабити увагу до вашого запису.

У людей, які користуються соціальними медіа, зазвичай надзвичайно великий вибір… Дайте відповідь на запитання, чому вони повинні обрати для прочитання саме вашу статтю.

Не шкодуйте посилань. Завжди ставте лінки на корисні ресурси та додаткову інформацію, яка зробить вашу статтю кориснішою та більш повною.

Звертайтесь до своїх читачів, пропонуйте взяти участь у дискусії.

Час від часу у своїх нових статтях повертайтесь до того, про що писали у давніших постах.

Як спонукати до коментування?

Ніколи не ігнорувати своїх відвідувачів, підтримувати з ними розмову.

Як створити блог, орієнтований на користувача?

Запам’ятати раз і назавжди, що жоден користувач не затримається на блозі довше, ніж на три секунди, шукаючи потрібне посилання.

Якщо ви хочете, щоб люди щось помітили – не розміщуйте це у «футері».

Якщо у вас досі немає помітної сторінки «Про автора» та «Про проект» - створіть їх прямо зараз.

Використовуйте цікаве зображення у кожному пості, до якого ви хочете привернути увагу.

Не перевантажуйте свій блог графічною інформацією. Залиште тільки те, що має цінність для відвідувача.

Як не втрачати інтересу до своєї справи протягом тривалого часу?

Не бійтесь писати про те, що цікавить вас, навіть якщо іноді це йде у розріз із тематикою вашого блогу. Будьте більш «особистісними».

Ставтесь до блогінгу, як до хобі. Успіх – це бонус, а не самоціль.

Ніколи не забувайте про свою аудиторію, не залежно від того, чи це 10 людей, чи 10 000.

Не бійтесь зробити перерву. Якщо відчуваєте, що блогінг втомлює вас – зробіть перерву. У будь-якому разі це краще, ніж вигорання.

Як залучити більше підписників?

Намагайтесь завжди дотримуватися високого стандарту письма. Фактично кожна ваша стаття повинна бути корисною для відвідувачів. Тоді вони захочуть стати підписниками.

Для того, щоб люди підписувалися на ваш блог – вони повинні знати, що і в майбутньому на ньому продовжуватиме з’являтися корисна інформація. Діліться з читачами своїми цілями і баченням майбутнього розвитку.

Велика кнопка RSS не переконує ваших читачів підписатися на оновлення блогу. Значення має тільки контент.

Звідки брати хороші ідеї для постів?

Записуйте кожну хорошу ідею, яка спаде вам на думку. Не варто сподіватися, що ви запам’ятаєте її.

Завжди «повертайтесь» до того, що може цікавити вашу аудиторію. Не бійтесь повторюватись.

Пошук ідей – це не менш (а іноді навіть більш) тривалий процес, ніж власне написання статті. Виділіть окремий час. Займіться брейнштормінгом. Ознайомтесь із працями експертів у вашій галузі, а якщо можливо – поспілкуйтесь із ними безпосередньо.

А якими принципами послуговуєтесь ви?

Можливо не згодні з чимось зі сказаного вище?

І як зробити ваші пости короткомовними, але цікавими?

Багатослівність – це проблема більшості блогерів. Ви один з них. Так що почніть з себе!

Отже, я й сам часто страждаю від надмірної балакучості! Іноді мені здається, що без детального і вдумливого, тобто багатослівного пояснення, мою ідею просто ніхто не зрозуміє.

Хоча насправді, у більшості випадків, для трансляції думок вистачило б вдвічі, а то й втричі менше слів, ніж використовується в середньостатистичному блозі.

Для передачі найбільш ефективного повідомлення, потрібно використовувати лише ті слова, без яких пост втратить свій зміст, без яких читач не зуміє зрозуміти того, про що ви говорите.

Цікаво, наскільки складно виробити в собі таку звичку?

Вона могла б суттєво підвищити якість дописів у блогах.

Ось цікава порада, яка допоможе навчити себе мислити «короткими» категоріями.

Для цього потрібно, їздячи у машині, завжди звертати увагу на дорожні знаки. Люди, які пишуть дорожні знаки, дуже суттєво обмежені простором.

Тому….

По перше у них фізично немає місця для великих шматків тексту.

А по друге, якщо напис адресований водієві, який мчиться повз знак зі швидкістю 100 км/год. – то навряд чи він знайде час, щоб прочитати «роман».

Доводиться обмежуватися короткою фразою.

І останнє…. Не заганяйте себе у рамки!

Зверніть увагу, як часто, висловлюючи певні твердження та укріплюючи власні переконання, ми тим самим заганяємо себе у рамки. Коли до нас приходить ідея – ми відкидаємо її, як нереальну, але через деякий час бачимо, як хтось інший втілює її і досягає успіху. Це стосується не лише блогосфери, але й будь-якого аспекту людської діяльності.

Щоб не бути голослівним, наведу декілька цитат:

· «Думаю, у світі знайдеться попит максимум на п’ять комп’ютерів»
(Томас Уотсон, голова IBM, 1943)

· «Немає жодних причин, через які хтось міг би захотіти поставити комп’ютер у себе вдома»
(Кен Олсон, президент та засновник Digital Equipment Corp., 1977)

· «Кому, вбіса, потрібно чути голоси акторів»
(Уорнер, Warner Brothers, 1927)

· «Нам не подобається їхнє звучання, та й гітарна музика давно відходить у минуле»
(Decca Recording Co, про Бітлз, 1962)

· «Ці «телефони» мають занадто багато недоліків, щоб їх можна було серйозно сприймати, як засіб комунікації»
(Western Union, 1876)

· «Що я зробив би? Я б закрив компанію і повернув гроші акціонерам»
(Майкл Делл, про Apple, 1997)

· «Все, що можна було винайти, вже винайшли»
(Чарльз Дуел, представник американського офісу патентів, 1899)

Тому наступного разу, перш ніж відкинути сумнівну ідею, подумайте, що трапиться, якщо хтось інший втілить її у життя! То ж не бійтесь експериментувати!

(с) За матеріалами української блогосфери

Комментариев нет: