Продвижение бизнес-объекта

НАШ СЕРВИС

Лишь внимательно изучив вашу идею, ваш продукт, лишь проведя серию маркетинговых исследований, проанализировав ситуацию на рынке ваших услуг, мы составим для вас бизнес-предложение по продвижению Вашего продукта. И предложим наиболее эргономический способ, конечно же, опираясь на предоставленный вами бюджет. Индивидуальные технологии.

Для того, чтобы мы могли составить маркетинг-предложение, попросим заполнить Вас форму брифа.

Бриф

Для ускорения работы над Вашим проектом просим скачать бриф и выслать его в заполненном виде (в любом формате - MS Word, MS Excel, встроенным в тело письма) на e-mail: bisregistrator@gmail.com

Просим Вас ответственно подойти к заполнению данного брифа, т.к. чем полнее Вы предоставите информацию, тем качественнее мы сможем подготовить предложение.
(Если у Вас возникнут сложности при заполнении брифа, просим обращаться к нам за помощью, при этом оставив непонятные для вас колонки брифа незаполненными и (или) составить описание своими словами).

- Клиент*
- Продукт/услуга*
- Адрес веб-сайта (головной, если существует)
- Цели рекламной кампании*
- Регион таргетирования рекламы
пример: Украина
- Целевая аудитория
(пол, возраст, доход)
- Формат рекламных материалов:
Баннерная реклама
Контекстная/Поисковая реклама
Онлайн PR
Брендинг
другое
- Период рекламной кампании
пример: 01/09/2008-01/11/2008
- Бюджет в у.е(с налогами)
- Рекламные материалы:
Необходима ли разработка рекламных материалов:
Блог
промостраница
баннера
другое
- Оптимизация
Оптимизация сайта под поисковые системы
- Комментарии:
-Контактное лицо
-Имя, фамилия*
-Телефон/факс
-Адрес
-E-mail*
-ICQ/IM


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

понедельник, 28 июля 2008 г.

Сучасний бізнес в епоху глобалізації

1.

Сучасні бізнес-тенденції зі слів СЕО провідних компаній світу


Компанія PriceWaterhouseCoopers опублікувала свій річний глобальний звіт СЕО, в якому взяли участь 1410 респондентів з 45-ти країн. Двома найпомітнішими незворотними для сучасного бізнесу тенденціями виявилися глобалізація та складність бізнесу.

У дослідженні також представлено тет-а-тет інтерв'ю з п'ятьма керівниками глобальних бізнесів.

Нижче наведено основні тенденції в сучасному світі бізнесу:

Все міцніша підтримка глобалізації. 58% СЕО кажуть, що глобалізація позитивно впливає та продовжуватиме впливати на їх бізнес.

Глобальний бізнес — це не легко. Основними перешкодами СЕО називають надмірне регулювання (64%), торгові бар'єри/протекціонізм (63%), політичну нестабільність (57%) та соціальні проблеми (56%).

Найбільший інвестиційний потік надходить зараз до Китаю (55%), Індії (36%), Бразилії (33%), а також до Росії (27%).

Основною метою глобалізації вже не є зниження витрат. СЕО підтвердили, що їх компанії виходять на ринки країн, що розвиваються, з метою знаходження нових споживачів та обслуговування вже існуючих.

Вихід на нові ринки призводить до зростаючої складності ведення бізнесу.

3/4 опитаних СЕО зазначили, що їх бізнес помітно ускладнився, порівняно з ситуацією 3-річної давності. 41% СЕО впевнено стверджують, що складність — невід'ємний побічний продукт сучасного бізнесу.

Найсуттєвіші причини ускладнення бізнесу — це вихід на нові території та злиття і поглинання (разом — 65%), а також запуск нових товарів і послуг (58%). І все ж таки СЕО наголошують, що зазначені причини мають більше переваг, ніж недоліків.

Основні сфери, на яких фокусуються при зниженні складності, — ІТ (84%), організаційна структура (79%), продажі і обслуговування клієнтів (69%).

Дуже великою проблемою є розрив між індивідуальними характеристиками, важливими, на думку СЕО, та ефективністю діяльності організацій у цих сферах.

Успіх породжує успіх. СЕО, які вважають себе дуже професійними в оцінці складності (58%), мають значно вищі рівні характеристик, ніж ті, які так не вважають.


2.

Три четверті банківських сайтів США визнані небезпечними для клієнтів


Більш ніж на 75 відсотках американських банківських сайтів виявлені уразливі моменти, які піддають ризику заощадження, а також конфіденційні дані клієнтів фінансової установи, повідомляє InformationWeek з посиланням на результати дослідження "Analyzing Web Sites For User-Visible Security Design Flaws", проведеного Мічиганським університетом.

Дослідники підкреслюють, що виявлені недоліки не є "дірами" у програмному забезпеченні, що використовується банками. Уразливі моменти були виявлені в структурі сайтів та організації їхньої роботи.

Серед виявлених моментів називається розміщення полів для введення імені користувача, пароля та іншої особистої інформації на незахищених сторінках, а також автоматична переадресація на ресурси з відмінною від банківської адресою. Крім того, банки допускають використання небезпечних паролів і логінів, а також відправляють конфіденційну інформацію в незашифрованому вигляді по електронній пошті.

Вразливі моменти були виявлені як на сайтах невеликих банків, так і на ресурсах найбільших фінансових установ США.

Професор, що керував даним дослідженням, Атул Пракаш повідомив, що деякі з виявлених проблем вже усунуті. Однак небезпека для користувачів як і раніше зберігається. Особливо це стосується користувачів, що працюють у незахищених бездротових мережах.


3.

Yahoo! погодилася прийняти пропозицію від Microsoft про покупку



Керівництво Yahoo! Inc. погодилося прийняти спільну пропозицію найбільшого в світі виробника програмного забезпечення Microsoft Corp. і приватного інвестора Карла Ікана про покупку компанії за умови, що ціна за одну акцію Yahoo! становитиме 33 дол. або більше.


Таким чином, пошуковик готовий продовжувати переговори про продаж компанії. Про це говориться в розповсюдженому 17 липня 2008 р. спільному листі голови ради директорів Yahoo! Роя Бостока і головного виконавчого директора компанії Джері Янга.


В той же час топ-менеджери Yahoo! підкреслюють, що операція може відбутися "тільки

якщо Microsoft зробить пропозицію, яка збільшує вартість компанії і гарантує закриття операції". Це, на думку директорів компанії, найбільш простий і переважний спосіб.

Як варіант, керівництво Yahoo! готово розглянути можливість продажу софтверному гігантові тільки пошукового сегменту свого бізнесу. Втім, тут Microsoft повинне буде запропонувати таку операцію, при якій знівелюють операційні та інші ризики, пов'язані з розділенням пошукового бізнесу і бізнесу рекламних показів.


Третім варіантом збільшення вартості компанії керівництво Yahoo розглядає самостійні кроки, без будь-якої "допомоги" з боку мільярдера Карла Ікана і Microsoft, включаючи сюди можливий продаж азіатських активів компанії.


Нагадаємо, 13 липня 2008 р. Yahoo! відкинула спільну пропозицію Microsoft і К.Ікана про комплексну реструктуризацію компанії, яка має на увазі продаж пошукового інтернет-сервісу. Пропозиція від Microsoft і К.Ікана надійшла 12 липня. Керівництву Yahoo! пропонувався термін у 24 години на те, щоб прийняти оферту без подальших переговорів.


"Розглянувши пропозицію і проконсультувавшись з юридичними і фінансовими радниками, рада директорів Yahoo! ухвалила, що прийняття даної пропозиції суперечить інтересам акціонерів", - йшлося в опублікованому тоді прес-релізі.


У документі також наводилися основні причини відмови, серед яких називалося "Відсутність спеціальних знань для ведення бізнесу у директорів К.Ікана", які повинні, відповідно до плану реструктуризації, прийти на зміну нинішній раді директорів Yahoo!. На думку керівництва Yahoo!, така реструктуризація дестабілізує компанію як мінімум на рік.

1 лютого 2008 р. Microsoft запропонував придбати Yahoo! за $44,6 млрд. (акціями Microsoft плюс готівкою з розрахунку 31 дол./акція), проте отримав від керівництва Yahoo! відмову. Переговори про злиття тривали до травня ц.р. У результаті Microsoft відкликав свою пропозицію про покупку.



(с) За матеріалами УаНет

Комментариев нет: